arbetsintervju

Nu sitter jag och är så där lite nervös. Imorrn kl 08.00 ska jag befinna mig i Karlstad och gå på en arbetsintervju! Jobbet jag sökt är som pooltandsköterska i Karlstad och jag vet att jag skulle passa som det! Frågan är bara om DOM tycker det! :)
Jag har iallafall provat ut vilka kläder, skor och smycken jag ska ha, och nu ska jag försöka sova för jag ska nog gå upp vid halv 6 imorrn för att se representabel ut innan 7 då vi åker, jag och min studiekompis marianne, som också fick komma på intervjun! :) Men om hon får jobbet blir jag lika glad som om jag får det!
Så lycka till, marianne och lycka till, sandra!
Nu ska jag kojsa!
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0