Bodaborg och vackert rep

HEJ!

Sitter här, just hemkommen från ett rep med Visprojektet. Det var kul och det låter faktisk väldigt vackert måste jag säga! 11 september spelar vi, inne i ölme diversehandel, vid gamla badhuset kl 19.00! Kom och se och lyssna!

Igår var vi på BodaBorg, jag och nicklas, camilla, gustav och fredrik och det var så otroligt kul! Vi körde järnet och fick fyra stämplar, kanske inte så många, men kul hade vi iallafall där vi klättrade och tog i med alla våra hjärnceller. Att åka till BodaBorg är lite av en revanch för mig, för när jag var där i högstadiet så vägde jag närmre 100 kg och klarade nästan ingenting. Det slutade med att jag fick stå alldeles stilla i rummet, framför sensorerna och vänta tills de andra kom in i rummet för att de skulle klara sig vidare till nästa nivå! hahaha! Det är tragiskt men jag måste kunna skratta åt det! Och alla tunnlar sen, där man ska krypa och åla sig igenom, ja, tro mig när jag säger att detta var en revanch! :)
NU klarade jag allting lika bra som de andra hurtbullarna och jag VILL dessutom att det ska gå fort och tycker det är kul! Jag vill dit snart igen!

Här gick jag i nian.




Och här är nu! :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så snygg Sandra :)

2010-08-22 @ 21:41:50
URL: http://pegapower.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Blivit en kalaspingla!!

2010-08-22 @ 21:43:37
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: tess

Usch, sorgligt att höra hur det har varit! Men idag är du en klippa och jag är och har alltid varit imnpad av dig! Du e grymt snygg!

2010-08-24 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0