En therese-dos och arbetsintervjun avklarad!

Nu har jag pratat med therese på skype! hos henne var klockan 10 på kvällen och mörkt utomhus! Det är otroligt, hur det kan vara egentligen, att här är det mitt på dan och där ska man gå och lägga sig nu! mysigt att få prata lite med henne, det var ju flera veckor sen nu! Jag känner att jag har en stark lust till att åka till peking i några dagar och bara få se hur det ser ut där hon bor! Det skulle vara underbart! :)

Imorse var jag på arbetsintervjun och det gick riktigt bra! Ska få svar till veckan om hur det gick! :) Ni lär märka om det gick vägen!

Jag har världens bästa dotter som älskar mammas webkamera!













Kommentarer
Postat av: tess

De va mysigt med en Sandrados oxå! Den satt perfekt! :) Tack för en trevlig pratstund. Den gjorde mig glad.



Hahahah...ser ut som ni har roligt framför kameran, båda två!!!! :D

2010-08-31 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0