Helt tokigt!

Hejsan!

För några dagar sen hände något helt otroligt! Jag har ju en tjänst på musikskolan. En timanställning där jag leder en barnkör en gång i veckan. Nu är det så att lärarkåren där skulle få en varsin dator som kan underlätta i undervisningen. Vi hade möte och efter det så sa christer att "Nu Sandra, får du komma och hämta ditt krimskrams!" Då trodde jag att jag hade glömt nånting där, men så var inte fallet. De räknar mig såpass mycket så att jag också fick en dator! Men inte vilken dator som helst utan en MacBook Pro! Och som om det inte räckte med det så låg där också en stor hög med följande: En keyboard som man kopplar in i datorn så man kan spela in sin egen musik, en supercool klot-mikrofon med världens bästa ljudupptagning, ett par stora högtalare samt en väska som jag kan ha datorn och allt material som jag behöver.... Jag var mållös hela den dagen kan jag säga!! Helt j**la otroligt är vad det är! För EN timma i veckan!! Snacka om världens bästa jobb! Datorn kan man göra allt man önskar med, det finns nog ingenting som den inte kan göra skulle jag tro.. Jag kan nog slänga allting jag använder annars i mitt liv och bara ha med mig den överallt jag går så ordnar sig allt! :D

Jag är väldigt nöjd och glad över detta och kommer vara det ett bra tag framöver!!

Idag tog vårt godis/kak/snacksuppehåll slut, och nicklas bakade smarriga chokladrutor som slank ner med lite glass och blåbär till! Nu får jag äta lite den här helgen och sen på måndag kör jag i en månad till, denna gång med uppehåll för ljust bröd också! Det är sånt som kroppen inte behöver egentligen och som kan spara många kilon på ett år. Det kan det kanske vara värt!

Idag är jag glad för att jag fått äta god grillad mat med min familj,  mina föräldrar, jenny, anders o Alina och bitte med barnen! Det var supermysigt och gött!

Imorrn bär det av till BodaBorg med Nicklas, Camilla och Gustav! Två vänner som vi tycker väldigt mycket om, och som vi ska få leka järnet med! :D SKOJ!


Det är också en SJUKT skarp webkamera på datorn, 2 Megapixel! Jag och kusinerna tog lite kort, närmare bestämt 51 stycken! :) Här är 3..








tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0