sjukt

Idag är jag hemma med två sjuklingar, Ella som har feber men för tillfället är ganska pigg och nicklas som ligger däckad med över 40 graders feber.. Stackarn!

Jag skulle egentligen ha åkt till lindesberg idag för att gå Lindesjön runt som start på vår sista termin som tandsköterskestudenter, men det blidde inget med det..

I slutet av detta år är jag tandsköterska! Det har gått så himla fort, så jag förstår inte!!


I helgen var jag hos therese i karlstad tillsammans med Anna och Emma! Vi hade picknick på gubbholmen och vi dansade oss svettiga på Blue moon bar. Jag hade en superfin kväll och tycker om min therese så mycket, så mycket! :)
 
inne på tredje veckan nu med mitt godisuppehåll och jag kan nu mer titta på vilket godis som helst utan att bli det minsta sugen! Det är helt otroligt att man går runt och är så sockerberoende, när det inte ens tar en månad att bli av med beroendet! dumt av mig, tycker jag! :)


Nu ska jag göra något annat! Kram o hej!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0