vackert.

igår blev Ella sjuk. Inatt hostade hon och snörvlade. imorse likaså, plus att hon inte såg nåt förrän jag tvättat ögonen på henne, för hon har fått ögoninflammation också! Dessutom har hon haft feber till och från. Om jag hade haft allt det på en och samma gång hade jag inte varit så rolig att umgås med, det vet jag säkert. Men Ella, hon är lika go och fin som vanligt, och har så bra tålamod med allting.. Underbara unge! Nyss somnade hon på mitt bröst, precis som de första levnadsmånaderna, och det är inte vanligt nu mer, det var så gött. I sådana stunder bara njuter man och tänker, "Det finns inget jag skulle göra hellre än just detta, inget kan vara bättre". Ella är det vackraste jag har!
I morse vaknade vi båda av ellas hostattack kl 05.30 och var uppe ett par timmar, sen somnade vi båda i soffan igen! Så här såg vi ut då. :) MYS!!
Men IGÅR då var det full rulle. Då lekte jag och Ella Madicken uppe på taket! Ella satt och ropade: "madicken! Madicken är Dööööööd" :)
Livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna Bergman

Låter som om att ni har det bra där nere:D<3 hälsa lilla Ella och Niklas från mejj:)<3 kram kram!

2010-08-29 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0