Grattis Nicklas, äntligen semester!

Idag har Nicklas jobbat sista dagen och är nu ledig i 3 veckor, och även om vi bara får en veckas ledigt tillsammans så får vi ändå varenda eftermiddag i hela tre veckors tid, och det blir underbart! :) Och Ella-bella kommer fullkomligt njuta av att ha pappa hemma hos sig!

Så GRATTIS Nicklas!

Med mitt godis/kak/snacksuppehåll går det bra! Nu har jag inte ätit något sånt på 6 dagar och jag känner hur godissuget börjar ge med sig lite grann! Snart kanske det inte är det enda jag tänker på? Vem vet? ;)

Imorrn ska vi kanske på auktion i lunedet, jag älskar auktioner! Bara den där härliga "emil-känslan" av att ha fått nåt helt dugligt till ett så bra pris, och så kan man ju hitta så mycket roligt att göra om till sitt eget och som man knappt behövt betala nånting för! Det är sjukt kul!!

Nu ska vi snart äta lite färskpotatis o sill hemma hos mina guld-päron, som är de bästa i världen!

Hoppas att semestern inte regnar bort, bara!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0