jaja!

Idag upptäckte jag att det inte alls är den 18e jag börjar skolan, utan den 9e. (!!!) ojoj! Helt plötsligt var det typ ingenting kvar av ledigheten, särskilt eftersom nicklas inte går på semester förrän på måndag... det känns inte alls kul faktiskt..
Dessutom var jag inställd på fest nu i helgen i Karlstad men det var ju inte förrän nästa helg.. Vad är det med mig och datum egentligen?? det var också trist när man tror att det är nu och så är det sen!
Vad är det egentligen att klaga över, kan man tänka. Va fan, jag får en utbildning och jag ska få gå på fest nästa helg, men ibland tittar det fram en liten pessimist även i mig, och speciellt när jag är trött som jag är nu!
Skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig lite!
Den här godingen får jag iallafall träffa nästa helg! Jag saknar henne!

Den här godingen får jag festa med/träffa nästa helg istället

Kommentarer
Postat av: tess

och ja saknar dig!

2010-07-30 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0