förvirringen är total.

Jag förstår att folk har svårt att känna igen mig från den ena gången till den andra. Under det senaste året har jag sett ut på följande sätt:


1 år sen


här med


Sen testade jag en röd peruk...


Och fick blodad tand!


Och sen bev det lite svart också!


Det blev blekare.


och blaskigare.


Sen blev det brunt för att täcka över det röda


och brunt


Sen färgades det ljust för att bli blont, men blev rött precis som nicklas istället.


och orange :)


och orange


Och nu har det blivit ljust igen


och med det är citkeln sluten! :)

Vi får väl se hur lång tid det dröjer till nästa färgning eller frisyr. En sak är iallafall säker, jag byter frisyrer och färger som andra byter kläder!
Kanske en liten omröstning :)
Vilken färg och frisyr gillar ni bäst? :D

Kommentarer
Postat av: Jenny Alexandra

Jag tycker att du är jättefin nu!

Jag tror jag gillar det röda med svart bäst, men jag vet ju hur det är att försöka hålla det så länge (rött bleknar och utväxten kommer fort).

Du är ju underbart vacker i brunt också, så det är väldigt svårt att välja.. Jag tycker helt enkelt att du ska byta hårfärg som vi andra byter kläder!



Kram på dig underbara vackra Sandra (för mig är du Den Första!)

2010-10-02 @ 10:48:22
URL: http://lexandra.se
Postat av: Sandrah

Tyckte du var grymt fin i rött!!

2010-10-02 @ 11:11:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: DIana

Du är ju snygg i det mesta men ja helt klart gillade jag dig rött :)



Kram

2010-10-03 @ 19:21:14
URL: http://livetochguldkant.blogspot.com
Postat av: tess

Kruxet med dej vännen är att det spelar inge roll hur du ser ut, du passar ju i allt! Men om jag ska välja så, nu ska ja förklara rätt…. Ja tycker du är snygg och cool och passar grymt i den röda och svarta tonen, blandat. Förstår att det är slitsamt på håret. Men min starkaste röst som håller i alla väder är när du gick i orange/brun, du va grymt sexig/ snygg i det, det fångade och fick fram din ton på din hy fint. (djupt ja vet…;P hehe…. )

Kommer du ihåg hur du såg ut sista gången du va i KD på fest? Så gillar ja dej! WOW!!!! :)



Mina röster :)



2010-10-09 @ 14:06:57
Postat av: Elsa

det röda är ju snyggast, men fasiken vilken snygg frisyr du hade på den sista bilden, Jesus vad snyggt, önskar att man kunde ha håret så!

2010-10-09 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0