praktik o jordens roligaste kväll!

Hej! Jag kan ju börja med att säga att det var väldigt längesen jag skrev. Jag ber om ursäkt för det om det är nån som vill följa min blogg och inte har kunat det! :/

Jag har nu gjort min sista teoriperiod och är inne på sista praktiken nu! Den gör jag på Haga Folktandvård i Karlstad och det var där jag gjorde min första praktik också. Jag trivs så otroligt bra och vill så gärna jobba där! Och igår toppades mina tankar om folktandvården värmland! Fick vara med på tandvårdsdag med föreläsningar, mat och underhållning/disco på kvällen, och jag hade SÅ roligt!! Vi dansade i säkert 3 timmar, konstant! Lärde känna nya, lite yngre tandläkare som jag skulle velat jobba med, var och en av dom! Helt underbara människor! Så just nu är jag väldigt frälst och vill gärna att mina praktikveckor bara övergår till ett jobb så snart som möjligt!

Idag blir det att åka till Bengtsfors på bröllops-efter-fest, och träffa den sidan av släkten som vi träffar allt för sällan, Nicklas släkt! Ella längtar så efter sina kusiner, så det blir jättekul att få träffa dom!

Nu ska det inte dröja lika länge tills nästa inlägg, jag lovar! :D

Idag är jag glad men lite trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0