sjukis-dag

idag är Ella dunderförkyld och jag är också lite snorig o hostig. Så idag har det inte gått i många knop, vilket också kan vara skönt ibland, men det känns lite trist i och med att jag måste göra igen de dagar jag missar någon annan dag, vid ett senare tilfälle.. jaja, det ordnar sig, det är ju underbart att få ta hand om ella lite då och då också! :D

Snart ska vi åka iväg till mamma o pappa som ska passa ella, då jag ska vikariera för andreas på musikskolan med cello för barn i 2an, som aldrig har spelat förut. Det tycker jag är bra för då hör de inte hur gräsligt ofantligt äckligt DÅLIGT jag spelar! Jag lovar, de spelar nog bättre än vad jag gör! :D hehe

När ella sov sminkade jag mig och satte i min fläta i håret, det blev så här:

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Du är jätte snygg Sandra! :D

kram!

2010-11-02 @ 22:45:35
URL: http://somenrosaguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0