Arg, ledsen och besviken på Sverige

Jag följde valvakan till kl ett igår natt. Och jag satt och var uppriktigt ledsen på Sverige. Hur kan man bara låta det bli så här? Hur kan man gå in i röstsalen och lägga sin oerhört viktiga röst på ett parti som är fullt av kriminella nazister och inte har någonting i vår demokratiska politik att göra? HUR? Idag skäms jag lite för att vara svensk. Förlåt, alla ni som kommer hit till Sverige från krig och elände. Det är inte ens en liten bråkdel av alla invandrare som utnyttjar systemet, men nu ska alla dras över en kam, och allra helst skickas tillbaka om han får som han vill, Jimmie Åkesson. Att kolla på deras valvaka äcklade mig. Fulla testosteronförhöjda killar som stod och skanderade, som den nazistgrupp dom är. USCH! Dom är onda och ska inte få en möjlighet att komma in och förstöra!
Skit på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja Sandra jag håller med dig... Hoppas verkligen att de visar sitt rätta ansikte nu under de närmsta fyra åren så de faller ur nästa period :( LÄNGE LEVE MÄNSKLIGHETEN :)

2010-09-26 @ 21:15:19
URL: http://pegapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0