låt skriven!

Vi såg en film. The Blind Side, jag såg den för andra gången. Även denna DENNA gång blev jag så tagen och berörd så jag inte kunde sova, men det var bra, för nu har jag skrivit en låt som är 3,5 minuter lång och som är den bästa jag har gjort! Som vanligt har jag inget komp till den eftersom det inte är min starka sida, men sicken tur då att jag råkar känna världens duktigaste musikergäng då, som förhoppningsvis kan hjälpa mig att skriva kompet till den! Jag lovar, det här är en bra sång! Åh, vad jag vill sprida den, nu.

Nu ska jag försöka sova, trots att kreativiteten flödar inne i min vänsterhänta hjärna som egentligen inte trodde att den hade tid med sånt här för att den var stressad, men nattetimmarna är ju alltid de bästa timmarna att vara kreativ på! Är det inte så? :)

The blind side alltså. SE DEN om ni inte redan har gjort det. Jag lovar, den kommer hamna på er top 5-lista. För mig är det nog en av de 3 bästa filmer jag sett. Det viktigaste budskapet i världen. Gå inte förbi, se på de människor du möter, behöver de din hjälp och fråga inte dig själv om du kan ge den, fråga dig själv hur du ska ge den på bästa sätt!

God natt!

Och om ni skulle tro att det är omöjligt, tänk på att filmen är byggd på en verklig historia.

Med mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Den ÄR jättefin o mycke tänkvärd...Din sång likaså den var super utan komp oxå...Nu undrar jag bara vilka är de andra filmerna på topplistan? du kanske borde skriva en topp 10? Det skulle jag gilla! Kram Kram Marianne

2010-09-28 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0