lekpark och öppna förskolan

Idag har det varit en riktig ella- och mammadag! Vi startade våran ledighet med öppna förskolan tillsammans med marianne och hulda klockan 9.00, så var vi där tills de stängde klockan 13.00 och hann med lite lunch där också! Sen gick vi vidare allihop till järnvägsparken! :) Och där lekte de små liven i 3 timmar! :) Det känns så bra när man hittar på saker och både ella och jag har haft en superkul dag!

I förrgår var vi och kollade på ett hus, vi ska INTE ha det, usch vad mycket stora saker som behöver göras där! fy! Men det är alltid bra att kolla runt så att vi vet när vi hittar vårt drömhus!

Igår tränade vi med visgruppen och för första gången var vi ALLIHOP! det var bra, och det verkar som om vi blir det på söndag också! BRA!

Nu ska resten av dagen bestå av lugnt hemmamys och så ska jag och Jessie ta en promenad senare ikväll, och så kanske hon och Love är här en stund!

Här är lite kort på (nästan hela) min studiegrupp, vi som är så duktiga så att vi kan ta fredagar ledigt i all framtid! :D









Jag kommer sakna er när vi är klara, min tandskötersketrupp!
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: T

Åh vad fina ni är!

Välkommen till bloggvärlden :)

/T

2010-09-03 @ 19:16:30
URL: http://skonmiljo.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Sover inte er barn middag? =)

2010-09-08 @ 11:43:07
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0