Underbar afton!

Hejsan! Nu är det gjort, vårt visprojekt! Det blev en fin kväll precis som vi hade hoppats! Supermysigt på Ölme diversehandel och precis den rätta stämningen! Sen att vi fick ca 70 betalande och hur mycket beröm som helst gjorde saken ännu bättre! Jag är lycklig och jag tycker om mina hjärtan på rad! :) Om någon vill att vi ska spela någonstans så säg jättegärna till för vi vill hemskt gärna upprepa denna helsköna stund!

Tack alla som kom och tittade och tack min söta familj för de fina blommorna! Ni är bäst i världen och jag älskar er högst av allt!

PUSS vill jag skriva som avsked idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det hade varit jättekul att se! Kul att det gick bra :) Jag kommer nästa gång om ni spelar igen! :)

2010-09-13 @ 20:08:16
URL: http://sofiebergmark.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Kul att det gick bra för er! Jag hade inte förväntat mig något annat heller! =)

Hoppas ni får fler spelningar nu så jag får chansen att se och höra er när jag kommer hem!

Eller ni kanske kan komma ner till Frankrike och sjunga? Det vore najs!

Hälsa Nicklas och Ella!

2010-09-13 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0