utekväll och myskväll på samma helg!

Hej go vänner! :)

Igår var det en jättekul kväll, då jag, nicklas och ella blev bjudna (eller snarare bjöd in oss själva) till Linn och Marcus. Vi åt tacos och drack lite äppel- och kanelvin, som jag aldrig har druckit tidigare men kommer dricka många fler gånger! Det var så gott, smakade äppelpaj, fast flytande! :) Sen följde Linn och Marcus med oss hem och jag sövde Ella medan de spelade Wii. Linn frågade om jag inte ville följa med henne ut till mastis, och jag var inte sen att tacka JA! Jag hade jätteroligt och vi dansade, inte riktigt SÅ mycket som jag hade velat, eftersom jag aldrig kan få nog av att dansa, men ändå tillräckligt för att det skulle kännas super-lyckat! :)

Imorse gick färden till Rudskoga där jag släppte av Nicklas och Ella hos Jenny och Anders och åkte vidare till Rudskoga kyrka där jag sjöng på gudstjänsten, det var uppskattat och mysigt!

I dag bjöd jag hem mina vispolare. Kristin, Rasmus och Carl kom och det var jättetrevligt! Nu har dom gått hem men alla ljusen jag tände brinner fortfarande med sin höst-mys-stämning. Vi har lyssnat på och diskuterat julsånger, barnen har lekt och Nicklas har lekt Butler och serverat oss Scones. Vilken lyckad kväll! :) Synd att den redan tagit slut! Jag är faktiskt lite sugen på att ta en powerwalk för att komplettera kvällen, men jag är för rädd för att gå alldeles själv när det är så här mörkt som det är. Jag får väl nöja mig med att bara vara en stund, vilket inte är fy skam det heller, givetvis

Kort och gott, en jädrigt bra helg! Tack för det, alla medverkande! :)


Mingel-sandra och Mingel-linn!



gosiga barn och trött butler-nicklas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0